Meld een klacht of een garantiegeval

Controleer voordat je een klacht bij ons meldt of je bestelling klopt, zeker als de door jou ontvangen folie helemaal niet past. Controleer of je het juiste carrosseriemodel hebt besteld, niet het bouwjaarmodel, maar het carrosseriemodel: lees hier meer over carrosseriemodellen.

Voordat je een klacht kan indienen, dien je de montage van de folie zo goed mogelijk te voltooien. Installaties die niet zijn voltooid en waarvan niet een foto kan worden getoond, worden niet als klacht geaccepteerd.

1. Maak foto's van je auto en het defect

Om je te kunnen helpen met een klacht hebben wij foto's van je auto van de voor, achter en zijkant nodig om te kunnen bepalen welke carrosserie de auto heeft. Dan kunnen we aan de hand van de foto's zien wat jij denkt dat er mis is met de folie. Meer informatie over het fotograferen van je auto en het aangeven van mogelijke defecten vind je in onze fotogids.



2. Meet de fout en voer de exacte maat in millimeters in

Een fout moet altijd in exacte afmetingen worden vermeld, liefst in mm. Mogelijke fouten moeten schriftelijk worden vermeld. Afbeeldingen van verschillende meetinstrumenten zijn niet goedgekeurd omdat er interpretatieproblemen kunnen ontstaan. Vergeet niet om altijd de totale afmetingen te vermelden, bijvoorbeeld, “Er is 5 mm tekort aan de ene kant en 4 mm aan de andere kant, dus de afwijking (het tekort) is 9 mm”.

3. Vul het formulier in en stuur het naar ons

Wanneer je foto's van de auto hebt genomen, eventuele problemen hebt genoteerd en deze hebt opgemeten, ben je klaar om een klacht in te dienen.



Meest voorkomende oorzaken van fouten

De meest voorkomende fout die helaas veel mensen maken, is om de film op het glas te meten in plaats van het daadwerkelijk te monteren. De folie wordt tijdens de montage namelijk 5-10 mm uitgerekt en daarom vragen wij dat de folie gemonteerd wordt voordat er een klacht kan worden ingediend. Ook gebeurt het soms de folie niet voldoende uitgerekt is tijdens de montage. Als er 1-2 mm van de folie ontbreekt, is dit een duidelijk teken dat de folie niet goed is uitgerekt en is het beter te proberen het opnieuw te monteren voordat je een klacht bij ons indient.

Gereduceerde prijs bij nabestelling met onze garanties!

Graag herinneren we je er ook aan dat we 50% korting bieden op nieuwe folie, tot 12 maanden na de eerste levering. Op deze manier kan je een geheel nieuwe set folie voor je auto, of alleen losse folie, bestellen als dit nodig is, tegen een flink gereduceerde prijs.